Midden 2007 beslisten we om ons huis te verkopen en naar een appartement te trekken.
De voorkeur ging naar een nieuwbouw en na enkele tijd vonden we iets dat ons beviel en binnen ons budget bleef.
” Wanneer kunnen we daar in ” ? vroeg ik de verkoper.
” O, ze beginnen in september, dus tegen november volgend jaar worden de eerste appartementen wel opgeleverd”
” Maar in het lastenboek staat 400 werkdagen, da’s bijna 2 jaar ” merkte ik op
” Ja-a, maar dan moet ook alles opgeleverd zijn, en voor die eerste appartementen is dat al na iets meer dan één jaar”
 
appartementen in wording

appartementen in wording

We verkochten ons huis, namen nog een half  jaar reserve – klaar.

Deze week viel het verdict – eind juni moeten we het huis uit, en het appartement wordt pas midden juli opgeleverd, en dan moet er nog geschilderd worden, en een kurkvloer geplaatst, dus als alles meezit kunnen we er midden augustus in.
 
40 jaar geleden zou ik gezegd hebben we zetten ons tentje ergens neer voor die periode, het is tenslotte zomer, maar nu op mijn 65e zie ik dat zo niet meer zitten.
 
Men zegt wel eens dat een verkoper eender wat zegt, als hij maar verkoopt.
Men zegt wel eens dat ik naïef en goedgelovig ben.
Men zou wel eens kunnen gelijk hebben…
 
 
 
 
